Favoritele lunii Ianuarie 2015

Hello lovers!

Vreau sa va prezint pe scurt produsele care m-au incantat in aceasta luna.

Pe primul loc se afla Rouge Infusion de la Sephora in nuanta 10 Red essence. Rezista pe buze aproximativ 5 ore, apoi este nevoie de un retus. Este pigmentat si are un finish mat, ceea ce imi place foarte mult. Miroase bine si are un pret accesibil. Ambalajul in forma de eprubeta este tare haios si nu lasa produsul sa se scurga, ca la alte gloss-uri.

images

Luna aceasta am adorat oja de la L’oreal din gama Color Riche in nuanta 403 Femme fatale. Se potriveste bine cu absolut orice tinuta, este lucioasa si destul de rezistenta. Imi place mult periuta lata care face aplicarea mult mai usoara. De data aceasta cei de la L’oreal au facut o treaba buna. Din pacate are doar 5 ml, ceea ce inseaman ca dupa 10-15 aplicari trebuie se termina.

color-riche-nail-403-femme-fatale-v2

Am de ceva timp creionul de la Avon always on point in nuanta Molten emerald, dar luna aceatsa l-am folosit cel mai mult. Este cremos, foarte pigmentat si rezistent. Are o ascutitoare incorporata in capac ceea ce inseamna ca acest eye liner mecanic este perfect ascutit de fiecare data cand vrem sa il folosim. Se pot realiza linii precise cu acest creion dar si un efect smudge. E genial si ieftin, pana in 20 lei.

avon-always-on-point-szemkonturceruza

Pe locul 4 se afla primer-ul de la Benefit, faimosul Porefessional. Acesta reduce vizibil aspectul porilor, dar din pacate, ca aproape toate bazele de machiaj, are o textura siliconata ce nu o suport prea bine. De aceea nu a fost niciodata printre preferatele mele si nici nu am inteles de ce toata lumea e innebunita dupa el. Dar am reusit sa il incorporez in rutina mea de machiere si i-am gasit cea mai buna intrebuintare. Il folosesc doar in zona T, peste un BB cream si doar in sezonul rece. Poate voi il folositi diferit si are un efect OK, dar pentru mine doar aceasta varianta a dat roade si acum a inceput sa imi placa.

10552666-1361800643-374273

 

Ultimul produs a fost si el unul controversat. ma refer la balsamul de buze Kiss me de la Sephora. L-am primit cadou de Craciun si sa fiu sincera ma gandisem si eu sa il cumpar. Am fost intr-un Sephora si am testat mai multe nuante pe mana. Desi initial m-a atras ambalajul lor care aduc ca forma cu cele de la EOS, aratau toate de parca s-au topit si erau vechi. Nuantele erau destul de pigmentate insa cand aplicam parca nu se intindea uniform ci doar manjeam cu el. Am zis sa il incerc, daca tot il primisem. Nuanta mea este 06 Soda Pop si este cea mai buna din toata colectia lor. Miroase foarte bine, nu este nevoie sa aplici un ruj peste el fiindca arata de parca ai avea deja. Daca nu m-a convins deloc in magazin, ei bine, acasa m-am indragostit de el.

Sephora Kiss Me Balm Soda Pop

 

 

Leave a comment