Produse romanesti

Hello, lovers!

Uitati ca revin deja cu un articol nou. De aceasta data este vorba despre produsele Gerovital din gama H3 Derma+, o gama variata cu produse pentru ten, corp si par.

Eu am reusit sa testez aceste produse si urmeaza sa va zic aici parerea mea despre ele, in stilul meu caracteristic, sincer si acid if needed.

Haideti sa incepem cu samponul detoxifiant cu carbune. Este inedit, asta cu siguranta. Iar acest lucru se datoreaza in primul rand culorii negre si texturii usor spumoase. Este un sampon bun, per total. A fost a doua oara cand l-am folosit si parca acum mi-a placut mai mult. M-am gandit aici la intreaga situatie si am si aflat de ce acum mi-a placut mai mult decat prima data cand l-am folosit. Haideti sa va zic si de ce: prima data parul meu era extrem de uscat si degradat, firul subtiat si toate acestea din cauza vopsirilor repetate, expunerii la soare si a geneticii. Oh well…

Intre timp, am investit foarte mult timp, atentie si bani in sanatatea parului meu si acum pot spune ca este un par cu urmatoarele caracteristici: vopsit, cu tendinta de ingrasare la radacina si usor uscat la varfuri. De asemenea, este putin agasat de produse de styling precum pudra de volum si fixativ. De aici si concluzia mea cum ca acum, acest produs mi se potriveste mult mai bine deoarece imi curata parul de toate impuritatile, fara a-l usca mai tare la varfuri. Are un parfum placut si nu pateaza cada sau alte accesorii.

O sa vreau sa va povestesc si despre crema cu factor de protectie solara cu SPF 30, pentru o piele sensibila. Cand vine vorba de cremele de corp cu SPF nu am pretentii foarte mari, dar chiar si asa, au fost multe care nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor. Vreau sa intre repede in piele, sa nu pateze costumele de baie si sa fie rezistenta la apa. Din fericire, aceasta crema bifeaza toate casutele, insa, pana cand intra in piele (aproximativ 1 minut) lasa o pelicula lipicioasa. Dupa timpul scurt de asteptare totul este in regula. Singura mea problema ar fi doar cu pretul vs cantitate, Are doar 150 ml ceea ce inseamna ca se va termina super repede, are un termen de valabilitate de 6 luni de la deschidere si un pret de 52 de lei pe site-ul http://www.farmec.ro. Gasiti produsul exact si aflati mai multe detalii de aici.

Per total, produsele Gerovital nu m-au dezamagit. Poate unele nu mi s-au potrivit pentru ca e la fel ca si cu hainele. Nu orice model de rochie se potriveste, ci depinde de forma corpului, de croiala, de material. Analogia asta se potriveste perfect pentru ca e la fel si la capitolul cosmetice. Depinde de ingredientele dintr-un produs, de tipul de piele sau de par si de caracteristicile acelui produs.

Si mai este un factor, foarte important: trebuie sa sustinem brandurile romanesti, mai ales cand sunt bune.

Daca tot am vorbit despre aceste produse vreau sa mai mentionez si despre altele care m-au impresionat si pe care le-am iubit de la Gerovital/Farmec:

  • apa micelara din gama Microbiom Protect 400 ml – 22 RON
  • fiole Aslavital Mineralactiv Hidratante Detox – 41.23 RON
  • CC cream Microbiom Protect – 17 RON
  • Elixir Antirid si antipoluare – crema de ochi – 29 RON
  • absolut toate produsele de makeup
  • toate benzile depilatoare (le recumpar de cand au aparut)
  • Spray pt dupa plaja

Voi ce produse romanesti folositi?

Leave a comment