Cum decurge “No Shopping rule “

Hello lovers!

Au trecut cu greu 2 saptamani de cand am aplicat aceasta regula in rutina zilnica. O sa va povestesc totusi pe scurt, si aici, despre ce este vorba. Poate unii dintre voi nu ati reusit inca sa vizionati clipul cu acelasi nume pe YouTube.

Am decis sa nu mai cumpar cosmetice de intretinere, makeup sau parfumuri din gamele pentru care am cel putin un exemplar. Ceea ce mi-a adus multa frustrare, dar in acelasi timp ma ajuta sa economisesc niste banuti si sa eliberez dulapurile. Nu am vazut inca o crestere considerabila la capitolul produse terminate. Sunt insa convinsa ca efectele vor veni abia dupa terminarea acestei intiative.

Sunt multe produse consumate pe jumatate in momentul de fata, pe care nu am cum sa le termin doar intr-o luna. Si cum va ziceam, este greu. Eu lucrez in mall si in fiecare zi trec pe langa un magazin cosmetic sau pe langa o parfumerie cu oferte apetisante in vitrina.

Nu o data, m-am trezit in Auchan ca puneam in cosul de cumparaturi un gel de dus sau o spuma de par de care nu aveam nevoie dar pe care nici nu aveam voie sa le cumpar. Si ma intorceam cu coada intre picioare la raionul de cosmetice pentru a le aseza inapoi pe raft.

Unde mai adaug si faptul ca acum sunt reduceri. Si inca ce reduceri. Dar oare chiar am nevoie de inca 5 creioane colorate pentru ochi de la Sephora cand acasa am zeci? Si pe care daca nu le folosesc ASAP o sa expire…

Am intalnit dificultati si la capitolul parfumuri. Parca acum apar toate promotiile cand nu am eu voie sa cumpar. Iar despre Aoro/Notino nici nu mai vb. Cu greu m-am abtinut sa nu adaug in cosul de cumparaturi si produse extra doar pentru ca erau noi sau reduse. Cateva dintre voi mi-ati scris pe YouTube ca o sa incercati sa aplicati aceasi regula si sunt foarte curioasa cum va merge.

danger

sursa foto: Dragonflight dreams

One thought on “Cum decurge “No Shopping rule “

  1. Rox says:

    Tine-te tare !! Dupa ce strangi niste bani din aceasta economie cumpara o vacanta exotica de banii aia sau daca e prea mult rasfata-te cu un masaj , o zi la piscina sau ceva de genul asta. Dam mult prea multi bani aiurea pe prostii si pana la urma e ca si cum ai arunca banii aia.
    La mine e destul de simplu, de cand e perioada de concedii am mult de lucru la serviciu ca sa ti locul colegilor, am stat si peste program ca abia am reusit sa iau paine pt.acasa ,de umblat prin mall nici nu poate fi vorba ca eram franta 😀

Leave a Reply

