Par albastru si alte noutati

Hello lovers,

Azi o sa vreau sa povestesc putin cu voi despre ultimele noutati din viata mea. Nu o sa intru foarte mult in detalii personale, ci pur si simplu o sa va zic ce am mai testat, ce am cumparat noi, ce regrete am in materie de beauty si care au fost produsele WOW.

In primul rand, cred ca ati vazut mai toate pe Instagram si YouTube ca mi-am vopsit parul albastru. Vreau sa va zic ca sunt extrem de incantata de efectul final. Am folosit un sampon colorant de la L’oreal din gama Colorista. #bluehair Daca vreti sa aflati mai multe detalii va invit sa vizitati canalul meu de YouTube pentru ca am postat recent un clip cu un reviw complet @Theo Stanescu . Daca vreti sa vedeti ce culori mai au cei de la L’oreal si doriti sa va comandati si voi haideti aici.

IMG_20170718_081219[1]

Pana una alta, va las aici o fotografie unde puteti sa vedeti rezultatul final. Cand am facut aceasta fotografie spalasem parul de 3 ori deja si nuanta de albastru este inca vizibila. Si nu doar atat, dar arata uniform si frumos. I love it! 

Tot in aceasta fotografie am purtat si rujul lichid – mat de la Boys ‘N Berries din gama All Day Matte in nuanta VooDoo. Arata bine, insa ca sa obtineti un look curat si uniform este nevoie de un strat mai gros. Aici este problema, fiindca nu rezista bine pe buze daca aplicati astfel rujul. Se da jos in bucatele, de pe portiuni mari si arata ingrozitor. Nu cred ca il voi purta din nou prea curand.

In alta ordine de idei, am inceput sa ma uit a treia oara la “Friends”. Este un serial comic, relaxant si de tip binge-watch. In fiecare seara, dupa dus, si dupa ce aplic lotiunea de corp cu autobronzant de la St Moriz, ma uit la 4 sau 5 episoade. Nu imi vine sa cred ca au trecut atatia ani de cand a fost filmat serialul… si nu imi vine sa cred ca indata voi implini si eu 30 de ani.

In luna Iulie, am alimentat pasiunea mea pentru parfumuri. Am achizitionat deja unul de la Rihanna, Yves Rocher, Calvin Klein si Estee Lauder. De fiecare data cand ma simt trista sau cand sunt obosita merg in Sephora si miros parfumuri. Dar v-am mai povestit deja despre asta. Am avut o perioada grea, la servici a fost extrem de obositor, nu am reusit sa ma vad cu prietenul meu de ceva timp din cauza programului haotic si incarcat… si uite asa m-am ales cu 4 parfumuri. Hey, tot raul spre bine, nu? Pe doua dintre ele le-ati vazut deja in ultimul Haul de pe YouTube, cel de pe luna Iulie, unde v-am prezentat multe alte produse frumoase.

Sper ca in Iulie sa aveti si voi parte de relaxare si de multe zile petrecute la piscina sau la plaja si sa va bucurati de vara. Ne auzim/vedem in curand. 🙂

 

One thought on “Par albastru si alte noutati

Leave a Reply

