Eyeliner Razor Sharp Urban Decay – Review

Hello lovers!

Astazi vreau sa va povestesc despre Eyeliner-ul de la Urban Decay din gama Razor Sharp. pentru mine a fost dragoste la prima vedere. Am trecut zilele trecute prin Sephora si am ajuns in fata standului UD. De obicei ma uitam la farduri si rujuri sa fiu sincera, dar in ziua aceea mana s-a indreptat catre eyelinere. Nu erau multe testere… doar vreo 4 nuante, printre care si nuanta Ecstasy. Am facut un swatch si asta a fost tot. Stiam din prima clipa ca trebuie sa fie al meu. Era putin peste 100 de lei. Mi s-a parut destul de mult. Stiu ca in acest caz se plateste si brand-ul, dar hey, nu ma interesa.

Asadar zilele treceau si mie imi statea capul tot la acest produs. Ecstasy este un mov extrem de pigmentat, metalic, puternic si mi-l imaginam ca tusa perfecta de culoare pentru a transforma un machiaj dragut in unul extrem de sexy.

Si uite ca am avut noroc sa dau peste un voucher la Sephora si atunci am zis ca daca tot s-au aliniat planetele, sa fac bine sa il cumpar. Si nu regret absolut deloc.

Are o pensula flexibila si subtire incat pot sa fac orice fel de modele cu el. Este pigmentat, lichid si se usuca extrem de repede. Ce imi place insa cel mai mult este faptul ca are o culoare vibranta si intensa si ca rezista foarte mult pe pleoape. Nici macar nu folosisem primer sau macar fard de pleoape. Da, este nevoie de un demachiant zdravan pentru a-l inlatura, dar cam asa e cu toate produsele rezistente la transfer.

Sa fiu sincera, o sa mai vreau sa achizitionez inca o nuanta, pentru ca as vrea sa incep sa port un makeup indraznet in aceasta vara. Ah, si era sa uit, gasiti swatch-uri pe Instagram. So… do follow me 🙂

sursa foto: Facebook – Urban Decay Cosmetics

Leave a Reply

