Nivea spuma de dus – Review

Hello lovers!

Sper ca ati avut parte de un weekend minunat sau cel putin prelungit, avand in vedere ca au fost si cateva zile libere.

In ultimele zile am avut ocazia sa testez intr-un final acest produs de la Nivea, din gama Silk Mousse, si este vorba de spuma de dus cu ulei de migdale. Am decis sa o aleg pe aceasta fiindca am sperat sa aiba o putere de hidratare mai mare.

S-a vorbit extrem de mult despre aceste spume in blogosfera, pe YouTube si am fost bombardati cu materiale promotionale incat asteptarile mele au fost ridicate. De fiecare data cand vedeam o reclama ma gandeam ca trebuie sa o incerc si eu fiindca prea era laudata.

Toate reclamele acestea m-au convins ca produsul este unul minune. Apoi am ajuns sa il folosesc si am fost dezamagita.

Ambalajul este unul tare atractiv si spuma vine intr-un tub cu pompita. Spuma este una extrem de densa si bogata, dar are un miros extrem de subtil, aproape insesizabil. Dar cea mai mare dezamagire a fost legata de nivelul de hidratare. Ce mai? Am impresia ca mai tare imi usuca pielea decat sa o hidrateze si nici nu reuseste sa curete foarte bine.

Sa fiu sincera, face dusul mai rapid si spuma aceea, la prima atingere, este tare placuta. Totusi, nu cred ca as mai recumpara acest produs. Am sperat totusi ca poate voi reusi sa il folosesc la epilat, dar nici asa nu a functionat fiindca usuca pielea si nu lasa lama sa alunece. Daca ar avea un pret de maxim 6 lei, probabil ca as vrea sa incerc si celelalte variante, dar altfel… prefer sa ma indrept catre uleiul de dus de la Eucerin atunci cand am nevoie de un plus de hidratare la dus.

image

sursa foto: Facebook Nivea Romania

Leave a Reply

