TAG – The Versatile Blogger Awards

Hello lovers!

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog si vreau sa imi cer scuze. A fost o perioada foarte aglomerata, dar ma bucur sa fiu iar printre voi.

Am avut placerea de a observa ca am fost invitata sa scriu un articol pentru acest Tag si mi se pare o idee geniala. Trebuie doar sa impart 7 lucruri despre mine cu voi.

Prima regula este sa multumesc persoanei care m-a invitat: Multumesc NorutbĀ – Sara’s Universe pentru aceasta frumoasa invitatie. Nu am mai facut de mult timp un tag si chiar imi era dor de unul.

A doua regula: Includeti link-ul catre blogul respectiv: Check, am facut asta mai sus. Imi place cand sunt proactive. šŸ™‚

A treia regula este sa invit 15 bloggerite care imi plac sau pe care le-am descoperit recent… Mi se par destul de multe…

A patra regula este sa las un comentariu ce contine un link cu invitatia. Comentariul trebuie sa fie la ultima lor postare.

  • Cu ce sa incep oare? Sunt fericita! Iubesc si sunt iubita, am o familie formidabila si am reusit sa imi transform hobby-ul intr-o activitate part-time.
  • Am un job intr-un birou, care nu implica foarte multa creatie. Presupun ca aceasta este zona in care mai pot aduce imbunatatiri.
  • Sunt o cinefila si jumatate. “Mananc” filmele si serialele pe paine si nu ma pot satura niciodata de ele. Mama imi zicea mereu ca puteam sa ma fac lejer, critic de film.
  • Imi plac la nebunie pastele si in general mancarea italiana. Au o explozie de arome si condimente incat nu ma plictisesc de preparatele lor.
  • Visez sa am o casuta a mea. Una mica, cocheta si primitoare, dar care de sarbatori sa fie plina ochi de rude si prieteni.
  • Planuiesc sa ma apuc incet-incet de reconditionat niste piese de mobilier si as vrea sa incep cu un vanity desk.
  • Mama mea este artista. Picteaza cele mai frumoase tablouri si este extrem de inventiva si talentata. Sunt foarte mandra de ea.

Si aici sunt bloggeri pe care ii invit la acest Tag:

Luiza Cristina D

It’sallaboutsonia

Lucy Visinescu

Din pacate nu o sa nominalizez alti bloggeri pentru ca prefer sa va invit pe toti cei care cititi acest articol sa preluati leapsa, daca aveti timp si daca vi se pare ceva dragut.

O zi buna tuturor.

Versatile-Blogger-Award

 

 

 

2 thoughts on “TAG – The Versatile Blogger Awards

Leave a Reply

