Uleiul demachiant de la Sephora – Review

Hello lovers!

O sa va vorbesc astazi putin despre acest demachiant “minune”, as spune eu.

Cand l-am achizitionat, eram tentata sa folosesc ceva pentru inlaturarea machiajului care nu presupune utilizarea dischetelor. L-am ales pe acesta de la Sephora deoarece auzisem doar lucruri bune, chiar daca mereu exista tabere pro si contra.

Ei bine, eu ma aflu in tabara pro. O singura pompita este suficienta pentru a sterge chiar si o mascara rezistenta la apa, dar si pentru intreaga fata. Trebuie sa tineti cont ca acest demachiant se foloseste cu apa. Ce imi place foarte mult la el este ca de multe ori sar la dus si uit ca sunt machiata si as vrea sa ma spal si pe fata sau chiar sa imi aplic o masca hidratanta cu actiune rapida si realizez ca oops, nu se poate. De aceea eu tin acest produs in baie si de cele mai multe ori il folosesc la dus. Adio urme de mascara pe obraz cand iesi de sub apa!

Este foarte potrivit si pentru tenul sensibil deoarece nu irita absolut deloc. In general, acest tip de produse nu contin parfum si miros oribil dar acesta are un parfum foarte delicat care aduce un plus de placere. Nu ingrasa tenul, ci doar il lasa hidratat si pielea se simte foarte fina si catifelata.

Il recomand cu placere. Cei 190 de ml la aproximativ 30 lei o sa va tian mult si bine. Cu siguranta nu se termina atat de repede precum solutia micelara de la Bioderma!

download

 

2 thoughts on “Uleiul demachiant de la Sephora – Review

  1. From M with love! says:

    Suna foarte tentant. Am mai auzit pareri bune despre el. Poate cand imi fac drum prin sephora o sa il incerc si eu. De la ei am folosit o apa micelara care nu mi-a prea placut, motiv pentru care nu prea am mai achizitionat produse pt demachiere. Sincera sa fiu, acum folosesc apa micelara de la Garnier, care este foarte buna si isi merita fiecare banut. Am apucat sa o incerc si pe cea de la Bioderma, dar la fel spun si eu. Se termina mult prea repede, asa ca am cautat o alternativa mai ieftina. Te pup :*

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    • theo and the blog says:

      Pe mine chiar m-a impresionat avand in vedere ca ma tine mult si nu imi irita ochii deloc. 😛 Daca treci prin Sephora te sfatuiesc sa le ceri o mostra pentru acest demachiant. Au variante la 30 ml sau chiar mai mult pentru mare parte din produsele lor. Si for free ❤ ❤
      Pe cea de la Garnier nu am avut ocazia sa o incerc dar e pe lista. Merci de pont! :*

Leave a comment